tiistai 5. heinäkuuta 2011

Welcome to my newest followers - Tervetuloa uusimmat seuraajani

I want to warmly welcome my lates followers 
Haluan toivottaa lämpimästi tervetulleeksi viimeisimmät seuraajani


Go and check their blocks, there is again quite a lot of talent to be found.

Kesäloma alkoi (sekä minulla että tytöllä), joten toivottavasti ehdin jossain välissä mineillä vähän enemmänkin. Aika kyllä menee rattoisasti tytön kanssa puuhatessa, ollaan nyt kahtena päivänä käyty mato-ongella, kun hän jostain innostui siitä. Saatiin molempina päivinä jopa kalaakin ;-).
Olen yrittänyt tehdä jotain seuraaviin synttäriswappeihin, mutta ovat vielä kesken. Seuraava on 15. päivä, joten pitää saada ihan kohta lähetettyä. Laitan niistä sitten postauksen 15. päivä.

My (and my daughter's) summer vacation started, so hopefully I will be able to make a bit more miniatures than normally. My daughter got an idea now that she wants to go fishing, so on monday and tuesday, there we were. We were just a couple of hours there by the river, but we actually got even some fish ;-).
I have been trying to make some miniatures for next birthday swaps, but they are still in progress. The next one is on 15th, so I will need to get it ready and posted soon. I will make a post about them on 15th then.